Wstęp

Standardowe badanie Raport Płacowy manaHR odbywa się 4 razy w roku, dzięki czemu jako jego Uczestnik przez cały rok masz dostęp do aktualnych danych o wynagrodzeniach na rynku. Oczywiście nie oznacza to, że musisz przekazywać dane płacowe 4 razy w roku. Jeśli proces podwyżkowy odbywa się w Twojej firmie w jednym momencie roku, np. w kwietniu, odezwiemy się do Ciebie w momencie, kiedy świeże dane po zmianach pojawią się już w systemie. Do momentu kolejnych większych zmian w wynagrodzeniach Twoja firma utrzymuje status Uczestnika badania.

Podczas przekazywania danych zapytamy Cię o termin ich ważności i skontaktujemy się z prośbą o aktualizację we wskazanym momencie. Dzięki temu będziesz mógł nieprzerwanie utrzymywać status Uczestnika.

Badanie Raport Płacowy składa się z 5 etapów opisanych w kolejnych rozdziałach. Wszystkie etapy będziesz musiał wypełnić od podstaw tylko w ramach pierwszego uczestnictwa. Kiedy nadejdzie wskazany przez Ciebie moment na kolejną aktualizację, wystarczy przesłanie pliku z aktualnymi danymi płacowymi i uzupełnienie krótkiej informacji o podwyżkach. Pozostałe informacje skopiujemy z poprzedniej edycji i jedyne co będziesz musiał zrobić to wprowadzenie ewentualnych korekt. Oczywiście tylko w przypadku, jeżeli pojawiły się u Ciebie nowe stanowiska lub Twoja firma wprowadziła zmiany w pakiecie benefitów.